A- A+

Polityka jakości

udoskonalanie stosowanych technologii,
doskonalenie środowiska pracy i infrastruktury,
partnerska współpraca z klientami,
ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.

Nadrzędnym celem firmy TECO Sp. z o.o. jest zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań naszych klientów w zakresie bezwykopowych renowacji kanałów, wodociągów i rurociągów przemysłowych z zastosowaniem najwyższych standardów technologicznych przy zachowaniu wysokiej jakości wykonywanych usług.

Gwarancją osiągnięcia powyższych celów jest:

permanentne badanie i udoskonalanie stosowanej technologii,
wdrażanie nowych, zaawansowanych technologii,
tworzenie usług w oparciu o własną myśl techniczną,
zachowanie wysokiej konkurencyjności wobec innych usługodawców,
optymalizacja kosztów wytwarzania.

Realizacja tych celów następuje poprzez:

zaangażowanie najwyższego kierownictwa w pracy na rzecz jakości,
ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością ukierunkowane na integracje z innymi systemami zarządzania,
współpracę z klientami, w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań,
partnerską współpracę z dostawcami,
udoskonalanie wewnętrznej komunikacji w Firmie,
ciągłe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników,
doskonalenie środowiska pracy i infrastruktury,
propagowanie i wdrażanie zasady "klienta wewnętrznego".
Copyright © Teco sp. z o. o. 2021
Polityka prywatności
menuchevron-downchevron-rightcheckmark-circle

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close